Субота, 15.12.2018, 09:09


Головна Реєстрація RSS PDA   18+
Вітаю Вас, Гість
Зверніть увагу
Новини України
Курси валют в Україні
Прогнози погоди
Новини Росії
Навіны Беларусі
Новини світу
Новини економіки
Новини культури
Новини релігії
Новини спорту
Новини кіно: анонси, скандали, актори
Новини шоу-бізнесу: сенсації, курйози, фото, світське життя
Новини медицини. Здоров'я. Лікарські дива
Новини науки і технології
Автоновини: все про автомобілі
Кримінальні новини і надзвичайні новини
Новини про відпочинок і туризм
Катастрофи та природні катаклізми
Іноземні видання по-українськи
Иностранная пресса по-русски
Цікаві інтерв'ю
Історія українських земель
Відеоматеріали
Анонси. Повідомлення. Прес-релізи
Онлайн ТБ - цікаві телеканали на "Голос UA на РФ" у прямому ефірі
КІНОЗАЛ - фільми і програми українських каналів онлайн
Біографії. Довідки. Рецепти
Новини бізнесу
Дискусії: політичні, національні, любовні і психологічні
Мода, стиль і краса
Архів-календар
Головна » 2013 » Січень » 5 » Через диктаторські замашки китайські журналісти вимагають відставки партійного боса
11:39
Через диктаторські замашки китайські журналісти вимагають відставки партійного боса
Інші останні Новини світу на сайті holosUA.com/
Нинішні і колишні співробітники ліберальної газети на півдні Китаю опублікували два відкриті листи з вимогою відставки партійного боса, що відповідає за пропаганду в провінції Гуандун.

Журналісти, пов'язані з газетою Southern Weekly, звинуватили його в спробі застосувати диктаторські замашки в епоху зростаючої відкритості, передає "ВВС Росія".

Повідомляється, що цей партійний функціонер замінив редакційний коментар в газеті, що закликав до дотримання гарантованих конституцією свобод, на вихваляння Комуністичної партії Китаю.

Багато оглядачів називають цей випадок першим прямим конфліктом між журналістами і функціонерами КПК в Китаї.

Раніше повідомлялося, що сайт американської газети The New York Times виявився в п'ятницю недоступним для жителів Китаю. Як виявилося, влада країни заблокувала ресурс. Спочатку був закритий доступ до версії сайта китайською мовою, потім англійською. Причиною блокування сайта, на думку журналістів, стала публікація статті про фінансове становище сім'ї прем'єра Держради КНР Вень Цзябао, точніше, про значно збільшений рівень її добробуту за той час, що Цзябао обіймає цей високий пост.

Також можна виділити, що китайська влада в рамках своєї кампанії з посилення інтернет-цензури в країні за рік закрила 41 відсоток сайтів, що працювали в Китаї. Представники влади стверджують, що більшість цих сайтів містили порноконтент.


Поширити в соцмережах:
За матеріалами Голос UA на РФ
Також читайте:
Категорія: Новини світу | Переглядів: 1414 | | Теги: Китайські журналісти, диктаторські замашки, боса
Всього коментарів: 0
ЗАЛИШ СВІЙ КОМЕНТАР ПРО ЦЮ НОВИНУ
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ТВОЯ ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ СВІТУ, ХАЙ ПРО НЕЇ ЗНАЮТЬ ВСІ