Нд, 2024-12-22, 17:00


Головна Реєстрація RSS PDA   18+
Вітаю Вас, Гість
Новини України
Курси валют в Україні
Прогнози погоди
Новини росії
Навіны Беларусі
Новини світу
Новини економіки
Новини культури та освіти
Новини релігії
Новини спорту
Новини кіно: анонси, скандали, актори
Новини шоу-бізнесу: сенсації, курйози, фото, світське життя
Новини медицини. Здоров'я. Лікарські дива
Новини науки і технології
Автоновини: авто та транспорт
Кримінальні новини і надзвичайні новини
Новини про відпочинок і туризм
Катастрофи та природні катаклізми
Іноземні видання по-українськи
Иностранная пресса по-русски
Цікаві інтерв'ю
Історія українських земель
Відеоматеріали
Анонси. Повідомлення. Прес-релізи
Онлайн ТБ - цікаві телеканали на "Голос UA на РФ" у прямому ефірі
КІНОЗАЛ - фільми і програми українських каналів онлайн
Біографії. Довідки. Рецепти
Новини бізнесу
Дискусії: політичні, національні, любовні і психологічні
Мода, стиль і краса
Все про нерухомість
Архів-календар
Головна » 2013 » Січень » 22 » Брудна білизна балету - замах на Сергія Філіна
11:45
Брудна білизна балету - замах на Сергія Філіна
Інші останні Іноземні видання по-українськи на сайті holosUA.com/
Західна преса розповідає про замах на головного балетмейстера Великого театру Росії -"Большого". "Потворний бік російської краси", пишуть ЗМІ: "Раніше Большой був предметом колосальної гордості Росії за свою культуру, а тепер символізує насильство і корупцію, що охопили країну". З моменту відходу Григоровича 18 років тому балетмейстери у театрі змінювалися один за одним: всі вони капітулювали перед системою.

Коли у Великому театрі "плануються нові, сучасні постановки класиків, зірки та ЗМІ нерідко висловлюють бурхливий протест, а деякі політики намагаються запобігти таким планам через Путіна", пише журналістка Frankfurter Rundschau Міхаела Шлагенверт. Раніше за цими скандалами і скандальчиками можна було спостерігати з посмішкою, але тепер конфлікт досяг небувалого загострення: в четвер увечері чоловік у масці хлюпнув в обличчя художньому керівникові балету Великого театру Сергію Філіну кислотою. За даними видання, життя Філіна поза небезпекою, але він може втратити зір.

Філін танцював у трупі Большого з 1988 року і досконально знає театр "з усіма його інтригами, строгими ієрархічними стосунками і відсталими традиціями", йдеться в статті.

Автор нагадує, що з моменту відходу Григоровича 18 років тому балетмейстери у Большому змінювалися один за одним: "всі вони капітулювали перед системою, в якій балерини старші за 80 років передавали молодим не тільки великі ролі з "Жизелі" і "Лебединого озера", але й ставлення до справи, що відкидає сучасне і відкрите керівництво трупою". Попередник Філіна Олексій Ратманський якоюсь мірою зміг запровадити в театрі сучасну хореографію, але врешті капітулював. Проте Філін, здавалося, мав сталеві нерви, необхідні для цього театру.

"Мабуть, саме це викликало гнів трупи. Філіну погрожували, його сайт зламували і обсипали образами, колеса автомобіля проколювали", - повідомляє автор. Директор театру Іксанов також упевнений, що замах пов'язаний з професійною діяльністю Філіна.

"Зловісні таємниці російського балету" - так називається ​​стаття в The Daily Beast. Хто стоїть за нападом на Філіна? "Лаконічні заяви керівництва Великого театру лише посилюють загадковість", - зауважує журналістка Анна Нємцова. За словами прес-секретаря театру Катерини Новикової, адміністрація підозрює певного співробітника театру, когось, хто був "зацікавлений у дискредитації театру" (з інтерв'ю "Известиям").

"Поки що неясно, які були мотиви - заздрість чи щось зі сфери фінансів", - пише автор. Але, за даними Нємцової, у Большому часто траплялися похмурі змови і злодіяння: "Балерини звинувачували адміністрацію в сексуальних домаганнях і болісному психологічному тиску. Повідомлялося про погрози вбивством і застрашливі анонімні телефонні дзвінки".

"Я не сумніваюся, що це (...) добре спланований злочин", - сказала в інтерв'ю журналу Анастасія Волочкова, в минулому прима Большого. Після звільнення з театру вона подала в суд і, за її словами, піддалася тискові: "Великий театр шантажував і дискредитував мене. Чоловіки з ножами погрожували вбити моїх партнерів по балету, якщо я не заберу позову".

У 2011 році в Інтернеті з'явилися компрометувальні фото заступника директора театру Сергія Яніна. "За чутками, в помсту за те, що він не піддався на фінансовий шантаж", - йдеться в статті.

Великий театр фігурує і у фінансових скандалах, зазначає Нємцова. "Після реставрації, що тривала шість років, державні аудитори виявили, що остаточні витрати в 16 разів перевищили первісну схему. Це вказує на корупцію і жадібність прямо-таки оперного розмаху", - йдеться в статті.

"Потворний бік російської краси" - такий заголовок дала британська The Independent. Коли чоловік у масці хлюпнув в обличчя Філіну сірчаною кислотою, "конфлікт у балетній трупі Великого театру, що тлів уже давно, набув нового страхітливого аспекту", - пише журналіст Шон Уокер. Найпрестижніший російський театр давно сповнений інтриг, але суперництво ще ніколи не зростало до повномасштабної фізичної агресії, вважає автор. Тепер же московський балетний світ вкинуто в шок і відчай.

Майя Плісецька в своїх мемуарах описала інтриги у Великому театрі. "У пострадянську добу суперництво тривало", - констатує автор, згадуючи про звинувачення, висунуті Волочковій. Балерина вважає, що в погіршенні ситуації винне керівництво театру, зокрема гендиректор Іксанов.

Прес-секретар театру Новикова назвала напад на Філіна вчинком безумця-одиначки. "Однак давно відчувається, що у Большому не все гаразд", - пише автор, згадуючи про Яніна, а також про відхід Наталії Осипової та Івана Васильєва в іншу трупу і кампанії Миколи Цискарідзе за відставку Іксанова.

"Великий театр заявляє, що балетмейстер став жертвою нападу через його професійну діяльність" - сповіщає в заголовку The New York Times. "Приблизно те ж саме сказав Філін в інтерв'ю, яке дав "Рен-ТВ" у лікарняній палаті", - зазначає журналістка Елен Баррі.

Зі свого боку, поліція вивчає різні версії, зокрема гіпотезу про помсту скривджених колег або суперечки про гроші.

"Один ветеран Великого театру написав у Facebook, що в останні роки рівень професійної етики в театрі знизився", - йдеться в статті. Екс-художній керівник театру Юрій Бурлака в інтерв'ю "Известиям" розставив акценти інакше: на його думку, змінилася до гіршого вся країна і взаємини між людьми.

"Головного балетмейстера Великого театру облили кислотою", - повідомляє The Guardian. "Черговий і наймерзенніший скандал у Большому", - коментує Міріам Елдер.

"Раніше Великий театр був предметом колосальної гордості Росії за свою культуру, а тепер символізує насильство і корупцію, що охопили країну", - продовжує журналістка. За словами родичів і колег, Філін більш як місяць отримував погрози, його електронна пошта була зламана і листи з компроматом опинилися в Інтернеті.

Колишній художній керівник Олексій Ратманський написав у Facebook, що напад на Філіна - не випадковість. Ратманський перерахував взаємопов'язані проблеми Большого: підлабузники, спекулянти квитками, напівбожевільні шанувальники, готові вбити суперників своїх кумирів тощо. Коріння цих бід Ратманський бачить у тому, що якісь люди поступово знищили професійну етику в театрі.

У Москві скоєно напад на художнього керівника балетної трупи Великого театру. В історії російського і радянського балету не раз траплялися подібні епізоди, розповідає читачам La Stampa.

Винних у нападі шукають серед співробітників театру, заявив генеральний директор ДВАТ Анатолій Іксанов без тіні сумніву в правильності цієї версії. Але Махар Вазієв, нині головний балетмейстер театру La Scala, у минулому зірка, а потім завідувач балетної трупи Маріїнського театру, говорить і про мафію, яка завжди оточувала й оточує театр. "Тому дуже складно виявити замовника всередині театру. Важко уявити, що хтось міг зробити подібне з причини артистичного суперництва. Я бачив телеінтерв'ю зі Світланою Захаровою. За її словами, танцюристи схвильовані і шоковані, багато хто не в змозі репетирувати. Я можу це зрозуміти", - каже Вазієв.

"Олексій Ратманський, худрук балету Великого театру з 2004 по 2008 роки, зазначає, що навколо театру крутяться спекулянти, перекупники, напівбожевільні шанувальники, готові перерізати горло суперникам їхніх фаворитів, цинічні хакери. Про заздрощі й інтриги у Большому говорила і Майя Плісецька", - зазначає автор статті.

"Тісний зв'язок між балетом і владою з усіма ризиками, що звідси витікають, сягає ще царських часів, - продовжує кореспондент. - Матильда Кшесинська, коханка майбутнього царя Миколи, а потім подруга деяких великих князів, змусила піти у відставку директора імператорських театрів за те, що він її оштрафував. Ситуація не змінилася і в радянські часи: у 1924 році балерина Лідія Іванова загинула в дивному інциденті на Неві за два дні до від'їзду на Захід разом з Баланчиним. Вона була коханкою офіцера ЧК - можливо, їй була відома якась секретна інформація? Впливовими членами партії були такі талановиті балерини, як Ірина Колпакова в Ленінграді і Ольга Лепешинська в Москві. А ось Марія Семенова дуже постраждала після того, як її чоловік, високопоставлений військовий, впав у немилість".

Переклад InoPressa


За матеріалами Голос UA на РФ
Також читайте:
Категорія: Іноземні видання по-українськи | Переглядів: 1455 | Додав: adminA | Теги: Замах, брудна білизна балету, Сергія Філіна
Всього коментарів: 0
ЗАЛИШ СВІЙ КОМЕНТАР ПРО ЦЮ НОВИНУ
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ТВОЯ ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ СВІТУ, ХАЙ ПРО НЕЇ ЗНАЮТЬ ВСІ