Четвер, 24.05.2012, 15:52


Новини України
Курси валют в Україні
Прогнози погоди
Новини Росії
Навіны Беларусі
Новини світу
Новини економіки
Новини культури
Новини релігії
Новини спорту
Новини кіно: анонси, скандали, актори
Новини шоу-бізнесу: сенсації, курйози, фото, світське життя
Новини медицини. Здоров'я. Лікарські дива
Новини науки і технології
Автоновини: все про автомобілі
Кримінальні новини і надзвичайні новини
Новини про відпочинок і туризм
Катастрофи та природні катаклізми
Іноземні видання по-українськи
Иностранная пресса по-русски
Цікаві інтерв'ю
Історія українських земель
Відеоматеріали
Анонси. Повідомлення. Прес-релізи
Онлайн ТБ - цікаві телеканали на "Голос UA на РФ" у прямому ефірі
КІНОЗАЛ - фільми і програми українських каналів онлайн
Біографії. Довідки. Справки. Биографии. Досье
Новини бізнесу
Дискусії: політичні, національні, любовні і психологічні
Голос UA на РФ
Наше опитування
Чи готові Ви взяти участь у акціях на захист Тимошенко?
Усього відповідей: 141
Пошук на сайті
Новини партнерів
Новини партнерів
Форма входу
Логін:
Пароль:
Поділися з друзями
Головна » 2010 » Квітень » 2 » Медики з'ясували, що кола робить чоловіків безплідними
19:40
Медики з'ясували, що кола робить чоловіків безплідними
Інші останні Новини медицини. Здоров'я. Лікарські дива


Зловживання колою та іншими прохолодними напоями, що містять кофеїн, шкодить здоров'ю, особливо чоловічому. У чоловіків, які випивають понад літр коли на день, погіршується якість сперми, вважають учені з Університетського шпиталю Копенгагена (Данія. А що менше в еякуляті сперматозоїдів, то нижча чоловіча фертильність, пише портал Здоров'я.
У дослідженні взяли участь 2500 молодиків. У тих, хто випивав понад літр коли на день, в 1 мл сперми містилося в середньому 35 млн сперматозоїдів. У решти - 50 мл сперматозоїдів. Як наслідок, такі чоловіки найчастіше стають безплідними.

Дослідники не вірять, що на якість сперми негативно впливає кофеїн, що міститься в колі, оскільки кава такого ефекту не має. Найвірогідніше, кількість статевих клітин зменшується через інші речовини, що входять до складу прохолодних напоїв, пише compulenta з посиланням на Daily Mail.

Є і ще одна версія: якість сперми у любителів коли залишає бажати кращого, оскільки такому напою віддають перевагу люди, що ведуть нездоровий спосіб життя: вони мало рухаються, зловживають фастфудом, їдять мало овочів і фруктів.

Зазначимо, що жінкам теж не варто зловживати колою, оскільки це може призвести до розвитку цукрового діабету. Тому якщо перед зачаттям дитини жінки вживають п'ять і більше порцій цукровмісної коли на тиждень, ризик розвитку діабету під час вагітності збільшується на 22%.

Захворювання провокує тільки кола; інші цукровмісні прохолодні напої або напої зі штучними підсолоджувальними речовинами такого ефекту не мають.

Цікавий той факт, що медики вже не вперше говорять про небезпеку улюбленого дітьми та дорослими напою, рецепт якого дуже довго зберігався у найсуворішій таємниці .

Торік, наприклад, з'ясувалося, що у людини, яка регулярно п'є багато коли, рівень калію в крові може знижуватися до небезпечного рівня. Отже, непомірне споживання напою може викликати різні наслідки: від легкого відчуття втоми до м'язового паралічу .

За матеріалами Голос UA на РФ
Також читайте:
Погода, Новости, загрузка...
Категорія: Новини медицини. Здоров'я. Лікарські дива | Переглядів: 215 |
Всього коментарів: 0
ЗАЛИШ СВІЙ КОМЕНТАР ПРО ЦЮ НОВИНУ
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ТВОЯ ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ СВІТУ, ХАЙ ПРО НЕЇ ЗНАЮТЬ ВСІ









Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Створити сайт безкоштовно