$IMAGE1$ |
Поцілунки здаля і благородні жести на церемонії вручення "Оскара" - це лише фасад, за яким ховається непорядна гризня, пише The Times. "У нинішньому році - можливо, через рецесію, яка набагато підвищила комерційну цінність "Оскарів", - тактика, очевидно, стала ще більш підлою", - стверджує кореспондент Кріс Ейрза. | Кіноакадемія оголосила, що забороняє бути присутнім на церемонії продюсерові фільму "Володар бурі", номінованого на "Оскара" в категорії "Найкращий фільм". "Це перше таке розпорядження за 83 роки існування Кіноакадемії і надзвичайна кара за "неналежне лобіювання". Раніше найсуворішим покаранням вважалося зменшення кількості квитків на церемонію, виділених тій чи іншій студії", - йдеться в статті. Продюсера Ніколаса Картьє звинувачують у тому, що він розіслав друзям і колегам електронною поштою заклик голосувати за "Володаря бурі", а не за "фільм за 500 мільйонів" (написав Картьє, вочевидь маючи на увазі "Аватар"). "Скандал поставив у вкрай прикре становище режисера "Володаря бурі" Кетрін Бігелоу, яка повсякчас запевняє, що не конкурує зі своїм колишнім чоловіком Кемероном і не тримає на нього образ", - пише газета. Утім, провина Картьє не така вже й велика порівняно з методами продюсера Харві Вейнстейна в 1990-ті роки, пише газета. Тоді голлівудські студії витрачали на просування своїх фільмів на "Оскар" до 40 млн доларів кожна, тимчасом як сьогодні на це зазвичай виділяється 1-5 млн доларів. Найскандальніший виверт Вейнстейна - використання колонки екс-президента Кіноакадемії Роберта Уайза для вихваляння фільму Скорсезе "Банди Нью-Йорка". "Студія Miramax почала було передруковувати колонку в своїх рекламних матеріалах, аж тут розкрилося, що справжнім автором колонки був прес-аташе цієї ж студії, що одночасно служив у Кіноакадемії консультантом з піару", - йдеться в статті. У 2003 році, коли виникли побоювання, що студії фактично підкуповують кіноакадеміків, влаштовуючи розкішні вечірки-кінопокази, були запроваджені нові жорсткі правила. Але студії під приводом боротьби з піратством домоглися заборони надсилати академікам так звані ознайомчі DVD-копії фільмів. Деякі вважають, що заборона несправедливо утискає шанси картин, знятих незалежними студіями, адже академіки радше підуть дивитися в кіно блокбастер, аніж малобюджетну картину. Тепер заборону на DVD-копії знято, але помпезні приватні покази все ще практикуються за умови, що на них присутні не тільки кіноакадеміки з правом голосу, відзначає видання.
Також читайте:
|